مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:482019-11-13ورزشي

متمم بودجه سال 1398 شورای شهر شیراز به مبلغ 40 میلیارد ریال به تصویب رسید


در جلسه علنی شورای شهر شیراز چند موضوع مورد بررسی و اعضا نیز نطق پیش از دستور خود را قرائت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر شیراز رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در ابتدای جلسه علنی شورا به ارائه گزارش پرداخت و گفت: بالغ بر 33 هزار برنامه فرهنگی برای افزون بر یک میلیون و 180 هزار شهروند شیرازی اجرا شده است.

طبق نظر اعضای شورا ایراد فرمانداری شیراز در خصوص مصوبه آیین نامه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی در شهر شیراز، برای بررسی مجدد به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا ارجاع شد.

علت برگشت این مصوبه از سوی فرمانداری شیراز ورود شورا به مباحث فنی مربوط به دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی و عدم رعایت قوانین ارتباطات رادیویی و مغایرت مصوبه شورا با قوانین و مقررات، حدود وظایف و اختیارات شورای شهر عنوان شده بود.

نایب رییس شورای شهر شیراز در این خصوص گفت: نمی دانم ما چگونه باید این موضوع را با فرمانداری حل کنیم که بر اساس شنیده های خود مصوبه ای را برنگردانند، این داستان ایرادات کمی عجیب است.

سخنگو شورای شهر شیراز نیز بیان کرد: تا کنون 38 دکل شرکت ایرانسل در شهر شیراز نصب شده است و از 40 دکلی که قرار بوده همراه اول کار کند تنها 18 دکل نصب شده است د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متمم بودجه سال 1398 شورای شهر شیراز به مبلغ 40 میلیارد ریال به تصویب رسید

متمم بودجه سال 1398 شورای شهر شیراز به مبلغ 40 میلیارد ریال به تصویب رسید