مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 15:482019-11-13اقتصادي

گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد، خارستان علیا، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس از گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای سادات آباد، خارستان علیا، خارستان سفلی، جمال بیگ و پهنای بهی این شهرستان نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

غلامعباس حسینی چهارشنبه 22 آبان در جمع خبرنگاران گفت: طول خط انتقال این پروژه 29 کیلومتر است و با بهره برداری از آن 480 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

او همچنین اجرای 20 کیلومتر شبکه گازرسانی در روستای شوید زار از دیگر فعالیت های در دست اقدام گازرسانی در این شهرستان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به گازرسانی به روستاهای بکان ایگدر، صفی خانی، اسلام آباد ایگدر و قتلو، خاطرنشان کرد: این طرح نیز با اجرای 88 کیلومتر لوله گذاری در حال اجراست و گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل بعنوان آخرین روستای فاقد بهره مندی از گاز طبیعی با اجرای 24 هزار و 400 متر شبکه گذاری و تکمیل گازرسانی به روستاهای مشمول شهرستان، اقلید را به عنوان شهرستان سبز از نظر مصرف انرژی تبدیل خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال

گازرسانی به همه روستاهای اقلید تا پایان امسال