مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:442019-11-13اقتصادي

پایانه محصولات گلخانه ای در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مجری طرح توسعه گلخانه ای کشور از راه اندازی پایانه محصولات گلخانه ای در استان خبر داد و گفت: اگر این پایانه احداث شود، گلخانه داران دیگر نگرانی در خصوص بسته بندی، - ایسنا/خراسان جنوبی مجری طرح توسعه گلخانه ای کشور از راه اندازی پایانه محصولات گلخانه ای در استان خبر داد و گفت: اگر این پایانه احداث شود، گلخانه داران دیگر نگرانی در خصوص بسته بندی، بازاریابی و صادرات نخواهند داشت.

ولی الله بنی عامری، چهارشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع های گلخانه ای بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه توسعه گلخانه های کشور به مدت 10 سال از سال 95 تا سال 1404 در دستور کار قرار گرفته که در این راستا 48 هزار و 355 هکتار گلخانه در تمام استان های کشور با بهره گیری از مزیت های هر استان ایجاد می شود.

وی با اشاره به موفقیت 95 درصدی این پروژه، تصریح کرد: تنش های محیطی و کمبود آب در برخی استان ها باعث الزام انتقال کیف سبزی و صیفی جالیز در فضاهای بسته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری طرح توسعه گلخانه ای کشور با اشاره به شتاب اجرای این طرح در خراسان جنوبی، بیان کرد: در این راستا طبق تفاهم نامه ای در خراسان جنوبی هزار هکتار در شهرک های کشاورزی و 700 هکتار در 11 شهرستان به توسعه گلخانه های کوچک مقیاس و گلخانه های تجاری و سایه بان اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه محصولات گلخانه ای در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

پایانه محصولات گلخانه ای در خراسان جنوبی راه اندازی می شود