مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:282019-11-13اجتماعي

معرفی جاذبه های گردشگری مقصد محبوب گردشگران


 شهر پاتایا که در جنوب شرقی کشور تایلند قرار دارد یک شهر ساحلی است آب و هوای استوایی و گرمسیری دارد سالانه بیش از پنج و نیم میلیون نفر از این شهر به عنوان گردشگر و مسافر دیدن می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام سفرباتو، شاید برای شما عجیب باشد که در کشور تایلند و در شهر پاتایا پارک یخی وجود داشته باشد دمای هوا در شهر پاتایا به صورت میانگین 31 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

اما برای ایجاد پارک یخی دمایی نزدیک به 10 درجه زیر صفر نیاز است پارک تفریحی یخی جادویی سیام پاتایا تندیس هایی از یخ و برف را در خود جای داده و فضایی جادوی و سحرآمیز مانند داستان های قدیمی درباره موجودات افسانه ای که در برف یخ زندگی می کنند را ایجاد کرده، کشور تایلند پر است از جنگلهای بارانی که زیبایی خاص خود را دارد اما در پارک یخی جادویی سیام پاتایا شما جنگلی از درختان یخی را می توانید ببینید این پارک یخی تنها سه سال است که راه اندازی شده اما در همین مدت کوتاه گردشگران را بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

بسیاری از مردم این منطقه تا پیش از راه اندازی این پارک برف را از نزدیک ندیده بودند ایجاد پارک یخی در شهر پاتایا مانند معجزه و جادوگری است ، یک رستوران شیک و مجلل به همراه منوی خوب و کامل که غذاهای خوشمزه تایلندی و غیرتایلندی را به شما عرضه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی جاذبه های گردشگری مقصد محبوب گردشگران

معرفی جاذبه های گردشگری مقصد محبوب گردشگران