مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:212019-11-13حوادث

آمادگی اینترپل تهران برای استرداد متهمان بین المللی


رییس پلیس بین الملل ناجا از آمادگی اینترپل تهران برای دستگیری و استرداد متهمان بین المللی خبر داد.

- و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، رییس پلیس بین الملل ناجا در دیدار با رییس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان از آمادگی اینترپل تهران برای دستگیری و استرداد متهمان بین المللی خبر داد.

سردار هادی شیرزاد به منظور بررسی موضوع های مشترک پلیس جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان، با سرهنگ آرتور مارتیروسیان ، رییس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رییس پلیس بین الملل ناجا به مشترکات فرهنگی و رابطه دیرین و دوستانه دو کشور اشاره کرد و خواستار توسعه مناسبات مسئولان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و همچنین اینترپل تهران و ایروان شد.

سردار شیرزاد در این دیدار همچنین بر پیگیری موضوع های مشترک پلیسی از جمله جنایی، مرزی، مواد مخدر، آموزشی، تبادل هیئت های کارشناسی و تشکیل کمیته های تخصصی، رسیدگی موثرتر به درخواست استرداد متهمان بین المللی جرایم مختلف به ویژه جرایم سازمان یافته فراملی تحت تعقیب جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

رییس بخش مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس ارمنستان نیز از پلیس بین الملل ناجا برای هماهنگی های صورت گرفته در راستای بازدید از پلیس های تخصصی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اینترپل تهران برای استرداد متهمان بین المللی

آمادگی اینترپل تهران برای استرداد متهمان بین المللی