مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 14:172019-11-13اجتماعي

فعالان و راویان اخبار محیط زیست کشور دچار خلا دانش هستند


عضو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به نقش رسانه ها در حفاظت از محیط زیست، گفت: محیط زیست موضوعی ملی، غیر سیاسی و غیر جناحی است و یکی از ظرفیت های مهم رسانه در این حوزه ایجاد فضای گفت وگو است که در تولید علم نقش فراوانی دارد.

- در نشست "نقش رسانه در ترویج علم با رویکرد شناخت ایران زمین" عنوان شد فعالان و راویان اخبار محیط زیست کشور دچار خلا دانش هستند عضو پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به نقش رسانه ها در حفاظت از محیط زیست، گفت: محیط زیست موضوعی ملی، غیر سیاسی و غیر جناحی است و یکی از ظرفیت های مهم رسانه در این حوزه ایجاد فضای گفت وگو است که در تولید علم نقش فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر عبدالرضا سپنجی در نشست نقش رسانه در ترویج علم با رویکرد شناخت ایران زمین که امروز در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، با اشاره به اصل 50 قانون اساسی، اظهار کرد: در این اصل حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی تلقی شده و فعالیت های اقتصادی و سایر فعالیت هایی که با آلودگی محیط زیست و تخریب غیر قابل جبران همراه باشد، ممنوع شده است.

وی خاطر نشان کرد: محیط زیست کشور در فضایی قرار دارد که بسیاری از فعالان محیط زیست که راویان اخبار هم هستند، از آموزش های زیست محیطی بهره نبردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان و راویان اخبار محیط زیست کشور دچار خلا دانش هستند

فعالان و راویان اخبار محیط زیست کشور دچار خلا دانش هستند