مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:562019-11-13سياسي

نسبت به ظهور سلبریتی علمی هوشیار باشیم!


یک روزنامه نگار علم ضمن تشریح ویژگی ها و پیش نیازهای روزنامه نگاران علم نسبت به ظهور سلبریتی علمی در رسانه ها هشدار داد و گفت: علم به ذات خود قابل دفاع است، - در نشست "نقش رسانه در ترویج علم با رویکرد شناخت ایران زمین" عنوان شد نسبت به ظهور "سلبریتی علمی" هوشیار باشیم! یک روزنامه نگار علم ضمن تشریح ویژگی ها و پیش نیازهای روزنامه نگاران علم نسبت به ظهور سلبریتی علمی در رسانه ها هشدار داد و گفت: علم به ذات خود قابل دفاع است، در حالی که این افراد شبه علم تولید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهاره صفوی در نشست نقش رسانه در ترویج علم با رویکرد شناخت ایران زمین که امروز در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار شد، با اشاره به ترویج علم در رسانه ها و با تاکید بر روزنامه نگاری علمی اظهار کرد: هر چقدر شناخت آدم ها نسبت به آن چه هستند یا زیست بومی که در آن زندگی می کنند، از عمق بیشتری برخودار باشد، با طبیعت همراه تر بوده و ضمن قدرشناسی بیشتر از آن در مناقشات مختلف سرزمینی و زیست بومی درست قضاوت خواهند کرد.

وی ترویج علم را ارتقای جایگاه و موقعیت علم و علمی کردن مطالبات عمومی عنوان کرد و گفت: اکنون در مقطع حساسی هستیم؛ چرا که دو سال آینده یک قرن را به پایان رسانده و وارد قرن پانزدهم می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به ظهور سلبریتی علمی هوشیار باشیم!

نسبت به ظهور سلبریتی علمی هوشیار باشیم!