مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:202019-11-13سياسي

حس خوب بودن با «یار مهربان»/ از «بامداد» و «بینش» تا «بعثت» و «موعود»


گذشت و همت کتابداران تویسرکان؛ یکی با طی مسافت طولانی و تحمل خستگی و دیگری با وقف 10 ساله منزل خود برای سیراب کردن عطشه «دانستن» نسل نوجوان و جوان روستاها برای آینده ای روشن را باید ستود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز اهالی رسانه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همراه رییس کتابخانه های عمومی از کتابخانه های باقرالعلوم(ع) شهر سرکان، بامداد فرسفج، موعود روستای لامیان، بعثت سیدشهاب و بینش روستای اشترمل بازدید کردند.

تویسرکان شهرستانی با قدمت دینی و فرهنگی بالا از 9 کتابخانه عمومی شهری و روستایی با بیش از 94 هزار نسخه کتاب برخوردار است، نخستین کتابخانه عمومی استان سال 43 به نام کتابخانه شهید مدنی در تویسرکان دیار شاعر ساقی نامه میررضی الدین آرتیمانی ایجاد شده است.

اولین کتابدار کتابخانه شهید مدنی تویسرکان مرحوم یحیی سلیمی و قدیمی ترین کتاب ثبت شده به شماره 8 در کتابخانه شهید مدنی کتاب تاریخ ایران و جهان است.

 پس شنیدن سخنان رییس کتابخانه ها، سیر دیداری هر چند کوتاه؛ اما لذت بخش اهالی رسانه به کتابخانه های عمومی به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی با گذر از بلوار پر از درخت گردو به مقص سرکان، نگین گردشگری غرب کشور آغاز شد، پس از عبور از دل شهر نمای ساختمان کتابخانه باقرالعلوم(ع) نمایان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس خوب بودن با «یار مهربان»/ از «بامداد» و «بینش» تا «بعثت» و «موعود»

حس خوب بودن با «یار مهربان»/ از «بامداد» و «بینش» تا «بعثت» و «موعود»