مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:182019-11-13سياسي

آماده ایم جهت طراحی رشته های جدید به دانشگاه ها کمک کنیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمادگی داریم به دانشگاه ها کمک کنیم تا رشته های جدید و متناسب با نیاز روز طراحی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمادگی داریم به دانشگاه ها کمک کنیم تا رشته های جدید و متناسب با نیاز روز طراحی کنند.

حجت الاسلام سید سعیدرضا عاملی در نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز(22 آبان) با حضور مسئولان آموزش عالی استان های منطقه پنج وزارت علوم به میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزارشد، به رشد علمی کشور در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: 95 درصد از تولیدات علمی دانشگاه های معتبر کشور از جمله دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و.

مربوط به پس از انقلاب اسلامی است.

وی به پیشرفت های حوزه پزشکی کشور هم اشاره کرد و افزود: زمانی که انقلاب شد تنها 5500 پزشک در کشور داشتیم که بخش زیادی هم از آنها هندی یا از دیگر کشورها بودند، اما اکنون سالانه 5700 پزشک تحویل جامعه می دهیم که ظرفیت بسیار بزرگی است.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی بابیان اینکه در بخش مقالات علمی هم در این سالها رشد قابل توجهی داشته ایم، گفت: طبق گزارش پایگاه های عملی معتبر دنیا طی 20 سال گذشته تعداد مقالات علمی ایران از هزار مقاله به 51 هزار مقاله افزایش یافته که نشان از رشد 51 برابری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ایم جهت طراحی رشته های جدید به دانشگاه ها کمک کنیم

آماده ایم جهت طراحی رشته های جدید به دانشگاه ها کمک کنیم