مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-13سياسي

سهم استان قزوین از آب شاهرود احیا شود


نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با احیا سهم 25 میلیون مترمکعب از آب شاهرود می توانیم بخشی از نیازهای کشاورزی استان  قزوین را تامین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شورای حفاظت منابع آبی استان قزوین ظهر پنجشنبه با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، علی فرخزاد معاون عمرانی، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در استانداری قزوین برگزار شد.

داود محمدی در این جلسه اظهارداشت: از مدیران آب استان تشکر می شود که در شرایط محدودیت مالی همچنان طرح های آب و فاضلاب و آب شرب در اولویت دارد.

وی بیان کرد: اگر امروز چند پروژه در بخش اب و فاضلاب در حال اجراست که رویکرد مدیرعامل آبفای کشور در تسریع در پرو.

ژه ها جای قدردانی دارد.

محمدی اضافه کرد: تامین آب استان برای ما اهمیت دو چندان دارد و اجرای طرح انتقال آب استان به عنوان یک طرح تاثیرگذار می تواند دغدغه مردم 14 شهر و 194 روستا را برطرف کند.

وی بیان کرد: امروز مردم آبیک از کیفیت آب شرب در شهرستان خود گلایه مند هستند و ما رسالت داریم به این نیاز پاسخ دهیم که سفر مشاور وزیر نیرو در راستای تسریع در اجرای عملیات انتقال آب است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: انتطار جدی داریم از محل اعتبارات تنش آبی منابع مالی مورد نیاز تامین شود و امسال قرار شد 30 میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان قزوین از آب شاهرود احیا شود

سهم استان قزوین از آب شاهرود احیا شود