مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:582019-11-13سياسي

هم اندیشی انجمن های روانشناسی، مشاوره و کانون همیاران سلامت و روان


نخستین جلسه هم اندیشی انجمن های روانشناسی مشاوره و کانون همیاران سلامت و روان به میزبانی معاونت دانشجویی- فرهنگی و با حضور نمایندگانی از 9 دانشگاه دولتی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکترسیدعلی اکبر هاشمی راد، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ در این نشست با تاکید بر نقش و پتانسیل فعالان فرهنگی در ارتقاء سلامت روان دانشجویان جامعه و تقویت حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه ها گفت: همکاری و تعامل انجمن های علمی و کانون های دانشجویی دانشگاه ها رویداد بسیار مثبتی است که باید تدوام یافته و با برنامه ریزی مناسب در جهت ارتقاء سلامت و روان دانشجویان گام برداشت.

هاشمی راد با بیان این که در دانشگاه علم و فرهنگ تعامل حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی با فعالان فرهنگی و دانشجویان علاقه مند بسیار صمیمانه و هدفمند است؛ افزود: این تعامل دو جانبه موجب می شود تا تمامی برنامه ها، طرح ها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه در راستای محقق کردن اهداف راهبردی معاونت دانشجویی فرهنگی، رفع دغدغه های دانشجویان و پرورش آنها از طریق نهادینه کردن فرهنگ مشارکت و کار تیمی انجام پذیرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی گفت: دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ بر اساس اصول بنیادی، نگرش و باورهای خاستگاه خود که نهادی فرهنگی، پژوهشی، آموزشی به نام جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی انجمن های روانشناسی، مشاوره و کانون همیاران سلامت و روان

هم اندیشی انجمن های روانشناسی، مشاوره و کانون همیاران سلامت و روان