مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:552019-11-13اقتصادي

اختصاص 135 میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل فعال و خرد در کشور


مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پنج طرح ایجاد مشاغل فعال و خرد در کشور اجرا شد، گفت: امسال 135 میلیارد تومان برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علاءالدین ازوجی ظهر امروز در همایش سیاست های فعال بازار کار که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی و برخی کارفرمایان و کارآفرینان استان سمنان در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار یکی از اولویت های مهم وزارتخانه در سال جاری است، اظهار کرد: در کنار توسعه کسب و کار پایدار، توجه به مشاغل خُرد از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به لزوم تغییرات برنامه های توسعه ای بر اساس تحولات ساختار سنی و جنسی افراد، گفت: در دنیا زمانی که کشورها اقتصادشان در معرض رکود قرار می گیرد، بخشی از منابع دولتی را به برنامه های فعال بازار کار اختصاص می دهند؛ درحالی که در کشور ما طی دو تا سه سال گذشته این روند بالعکس بوده و هم اکنون با توجه به مباحث مطرح شده در سطح برنامه و بودجه، این روند اصلاح شده است.

مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه با اولویت 80 درصدی اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 135 میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل فعال و خرد در کشور

اختصاص 135 میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل فعال و خرد در کشور