مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:522019-11-13سياسي

رایزنی مقام بلژیکی با معاون حقوقی وزیر خارجه


دبیرکل وزارت امور خارجه بلژیک با معاون امور حقوقی و بین المللی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و در خصوص برجام، تحولات منطقه ای و بین المللی رایزنی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه؛ آقای دهقانی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امورخارجه کشورمان و آقای آلکس کنس دبیرکل امور چندجانبه وزارت امورخارجه بلژیک که کشورش عضو غیردائم شورای امنیت و تسهیل کننده قطعنامه 2231 این شوراست و برای یک دیدار دو روزه در تهران بسر می برد، درباره مباحث بین المللی از جمله اجرای کامل برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت از سوی همه اعضا تبادل نظر کردند.

در این دیدار معاون بین الملل وزارت خارجه کشورمان، ضمن انتقاد از گزارش های دبیرخانه سازمان ملل در خصوص اجرای قطعنامه 2231 شورا که بی توجه به نقض های مکرر برجام و قطعنامه از سوی آمریکاست، بر اهمیت نقش اعضای دیگر شورا در مخالفت با یکجانبه گرایی و سوء استفاده ابزاری آمریکا از ارکان سازمان ملل تاکید کرد.

آقای دهقانی همچنین با اشاره به رویکرد یکسویه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص موضوعاتی مثل یمن و کم توجهی به ابعاد بشردوستانه چنین بحران هایی، از بلژیک به عنوان عضو شورای امنیت خواست که به عنوان عضو غیر دائم که نماینده تمام کشور های عضو سازمان ملل محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقام بلژیکی با معاون حقوقی وزیر خارجه

رایزنی مقام بلژیکی با معاون حقوقی وزیر خارجه