مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:392019-11-13اقتصادي

مصرف بیش از 13 هزار تن گندم در ماه در قزوین


مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین گفت: حدودا 13 هزار تن گندم از دو نوع 665 تومانی و 900 تومانی در ماه در استان قزوین مصرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ودود ایرانیان مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین ظهر امروز در جلسه کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوطه که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر، 14 واحد مرکز ذخیره ای استاندارد و نیمه استاندارد در استان وجود دارد که 429 هزار تُن ظرفیت ذخیره سازی دارد و در 9 واحد آنها 90 هزار و 975 تن برای استان موجودی گندم داریم.

وی افزود: بیشترین خرید گندم استان قزوین در سال های گذشته برابر 264 هزار تن بوده و ظرفیت ذخیره سازی گندم استان گسترده است و اگر پشتیبانی امور دام و جهادکشاورزی برنامه ای برای ذخیره سازی دارد، می تواند با ما قرارداد منعقد کرده و از ظرفیت های واحد ذخیره ای استفاده کنند.

ایرانیان بیان کرد: دو واحد از این سیلوها از جمله سیلوی تاکستان و انبار محمدآباد برای بخش دولتی بوده و 7 سیلو برای بخش خصوصی است.

مدیرشرکت غله و خدمات بازرگانی استان قزوین یادآور شد: حدودا 13 هزار تن گندم از دو نوع 665 تومانی و 900 تومانی در ماه در استان قزوین مصرف می شود و به دلیل کیفیت گندم ناچاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بیش از 13 هزار تن گندم در ماه در قزوین

مصرف بیش از 13 هزار تن گندم در ماه در قزوین