مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 12:162019-11-13سياسي

اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست


اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست، به دلیل بی ارادگی ها، ظلم، بی لیاقتی و ناشایستگی های بعضی از کسانی است که پست ها را اشغال کرده اند.

- رییس دیوان عالی کشور گفت: اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست، به دلیل بی ارادگی ها، ظلم، بی لیاقتی و ناشایستگی های بعضی از کسانی است که پست ها را اشغال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم در جریان سفر به استان خراسان جنوبی اظهار کرد: قوه قضاییه دو مقام دارد؛ یک مقام عالیه و یک مقام قضایی.

بالاترین مقام عالیه دستگاه قضا رییس قوه قضاییه است که عزل و نصب قضات را بر عهده دارد و سیاست های کلی قوه قضاییه را مشخص می کند و راهبردها و راهکارها را ارائه می دهد.

وی ادامه داد: بالاترین مقام قضایی کشور رییس دیوان عالی کشور است یعنی ناظر بر تمام احکام قضایی کشور چه آن احکامی که از درجه بالایی برخوردار است و برای تایید رای به دیوان عالی کشور ارجاع داده می شود و چه آن احکامی که به دیوان نمی آید و در استان ها است.

مرتضوی مقدم تصریح کرد: دیوان عالی کشور اختیار نظارت بر تمام احکام قضایی کشور دارد که سفرهایی که در سطح کشور شروع کردیم برای اعمال نظارتی است که پرونده های آن به دیوان عالی کشور نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست

اوضاع امروز اقتصاد کشور تماما به دلیل تحریم نیست