مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:302019-11-13سياسي

ایران و انتخابات عمومی بریتانیا


از لندن؛ فعالان مدنی و سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در بریتانیا با تهیه و انتشار فهرستی از پرسش ها از مردم خواستند ازپاسخ نمایندگان به این پرسش ها رویکردشان را ارزیابی کنند و بهتر بشناسند و بر اساس آن به نامزد های این انتخابات رای دهند.

در انتخابات این دوره در بریتانیا (انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی)، با هدایت و سازمان دهی سازمان های ضد جنگ و مراکز اسلامی، رای دهی افراد ضد جنگ و نیز مسلمانان، موثرتر می شود.

آن ها از مردم خواسته اند از نامزد های انتخابات عمومی در بریتانیا که در 21 آذر ماه برگزار خواهد شد نظرشان را درباره ده پرسش که موضوع تحریم ها و تهدید های آمریکا علیه ایران و نیز حمایت از برجام از جمله آنهاست، اعلام کنند تا مردم با توجه به این موارد، رای دهند.

از مدت ها پیش، گروه ها و نهاد های صلح طلب و اسلامی، تلاش می کنند تا آرای رای دهندگان ضدجنگ و مسلمان، به سمت افراد و احزاب صلح طلب و ضد سیاست های جنگ افروزانه آمریکا، هدایت شود.

این گونه سازماندهی مسلمانان و صلح طلبان در بریتانیا، نشانگر آگاهی بیش تر مسلمانان و مخالفان جنگ از اهمیت و ضرورت رای دهی هدفمند و سازمان یافته است.

بزرگ ترین سازمان ضد جنگ بریتانیا، ائتلاف جنگ را متوقف کنید (Stop the War Coalition)، در اطلاعیه ای از همه مردم این کشور خواسته است از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و انتخابات عمومی بریتانیا

ایران و انتخابات عمومی بریتانیا