مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:162019-11-13سياسي

حمایت از محور مقاومت وظیفه انسانی جمهوری اسلامی ایران است


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با حموده صباغ رییس مجلس سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت از محور مقاومت را یک وظیفه انسانی می داند در مبارزه با گروه های تروریستی در کنار سوریه خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که در رأس هیئتی با حضور اعضا این کمیسیون به دمشق سفر کرده است در دیدار با حموده صباغ رییس مجلس جمهوری عربی سوریه، با بیان این که پایداری و ایستادگی محور مقاومت، جبهه تروریست ها را دچار شکاف و تفرقه کرده است، گفت: پیروزی نیرو های مقاومت و در راس آن ها سوریه، در مقابل گروه های تروریستی، شکستی فاحش برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و همپیمانان منطقه ای شان بود.

ذوالنوری تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حمایت از محور مقاومت را وظیفه انسانی خود می داند و در مبارزه با گروه های تروریستی در کنار سوریه خواهد ماند.

وی با اشاره به اشتراکات دو ملت، گفت: اشتراکات دینی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی میان دو ملت، به استحکام و پیوند عمیق تعاملات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایران و سوریه منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از محور مقاومت وظیفه انسانی جمهوری اسلامی ایران است

حمایت از محور مقاومت وظیفه انسانی جمهوری اسلامی ایران است