مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 11:092019-11-13سياسي

برخی مسائل باید در جلسات مشترک مقامات مطرح شود


سخنگوی شورای نگهبان با انتقاد از برخی اظهارات برخی مقامات درباره شورای نگهبان و قوه قضاییه گفت: انتظار است آقایان این مسائل را در جلسات مشترک شان مطرح کنند و بی جهت تردید و ناامیدی در بین مردم ایجاد نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری پیش ازظهر امروز چهارشنبه (22 آبان 1398) با خبرنگاران مشهد مقدس که همزمان با همایش سراسری هیأت های نظارت بر انتخابات برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، نظرات این شورا درباره مصوبات مجلس را تشریح کرد.

  سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه اعضای هیأت های نظارت استانی و شهرستانی کار خود را شروع کرده اند، گفت: از دیروز هم همایش آموزشی را در این ارتباط داریم و در این دو روز و نیم از محضر مقامات محترم کشوری برای توجیه و تبیین هر یک از دستگاه ها استفاده می کنیم تا انشاالله همه دستگاه های نظارت و اجرا برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت گسترده مردم در انتخابات آماده شوند.

کدخدایی در پاسخ به سئوالی درباره بحث استانی شدن انتخابات و برگزاری الکترونیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مصوبه استانی شدن انتخابات ایراداتی داشت و به مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسائل باید در جلسات مشترک مقامات مطرح شود

برخی مسائل باید در جلسات مشترک مقامات مطرح شود