مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-13دانش

نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی


نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولین دانشگاه های منطقه 5 وزارت علوم، - نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی ایسنا/کرمانشاه نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولین دانشگاه های منطقه 5 وزارت علوم، امروز(22 آبان) به میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزارشد.

دکتر محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در این نشست به ورود کشور به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی که وارد گام دوم انقلاب شده ایم، باید یک بازنگری هم در سیاست ها و روش هایی که طی 40 سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته، انجام گیرد.

وی عنوان کرد: در این بازنگری باید به فضای مجازی توجه ویژه ای شود، چرا که امروزه فضای مجازی گستردگی و نفوذ بالایی در زندگی مردم جامعه بویژه نسل جوان که دانشجو هستند، پیدا کرده است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: در حال حاضر در دانشگاه رازی سالانه نزدیک به هزار واحد معارف اسلامی برای دانشجویان ارائه می کنیم، اما باید توجه کنیم که چالش های فرهنگی ما تنها با ارائه این واحدها رفع نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی

نشست تخصصی تبیین سیاست ها و راهبردهای شورای عالی انقلاب فرهنگی