مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:192019-11-13سياسي

برگزاری اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در یزد


مسئول مرکز اردویی سپاه الغدیر یزد با بیان این که اردوهای راهیان نور فناوری انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب است، گفت: اولین جشنواره استانی«ره آورد سرزمین نور» در استان یزد برگزار می شود.

- ایسنا/یزد مسئول مرکز اردویی سپاه الغدیر یزد با بیان این که اردوهای راهیان نور فناوری انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب است، گفت: اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور در استان یزد برگزار می شود.

سرگرد احسان ملکی در نشست خبری خود که به منظور اعلام برنامه های مرکز اردویی سپاه الغدیر برگزار شد، با بیان این که توجه به کمیت و کیفیت اردوهای راهیان نور یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری برای توسعه فرهنگی و افزایش بصیرت دینی است، اظهار کرد: راهیان نور فناوری انتقال اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال کامل مفاهیم انقلاب اسلامی به جوان را یکی از اقدامات حائز اهمیت در راستای پایداری سازی این مهم دانست و افزود: برگزاری اولین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور یکی از اقدامات در دستور کار سپاه الغدیر یزد است.

مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه الغدیر در ادامه با بیان این که این جشنواره در 12 بخش هنری برگزار می شود، گفت: شعر، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در یزد

برگزاری اولین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» در یزد