مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:192019-11-13پزشكي

آغاز موج آنفلوانزا از دو هفته گذشته / 2 فوتی در گیلان


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شیوع بالای آنفلوانزا در فصول سرد سال، گفت: امسال فعالیت ویروس آنفلوانزا در کل منطقه از جمله کشور ما زودتر شروع شده و به تبع آن پیش بینی می شود که طول مدت شیوع نیز طولانی تر شده و همچنین شدت بیماری .

- رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اشاره به شیوع بالای آنفلوانزا در فصول سرد سال، گفت: امسال فعالیت ویروس آنفلوانزا در کل منطقه از جمله کشور ما زودتر شروع شده و به تبع آن پیش بینی می شود که طول مدت شیوع نیز طولانی تر شده و همچنین شدت بیماری زایی ویروس بیشتر از سال های گذشته باشد.

دکتر محمدمهدی گویا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نوع فصلی ویروس آنفلوانزا با بیان اینکه این نوع آنفلوانزا بیشتر در فصل سرما شیوع می یابد، گفت: آنفلوانزا ویروسی غیرقابل پیش بینی است که بیشتر در فصل سرما رواج می یابد و تشخیص زمان بروز و شدت بروز آن در افراد دشوار است.

شیوع بیماری آنفلوانزای فصلی در نقاط مختلف کشور گویا از شیوع بیماری آنفلوانزای فصلی در نقاط مختلف کشور خبر داد و با اشاره به برخی از راه های موثر در پیشگیری از بروز آنفلوانزا، گفت: شستشوی مرتب دست ها مهم ترین راهکار برای پیشگیری از بروز این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز موج آنفلوانزا از دو هفته گذشته / 2 فوتی در گیلان

آغاز موج آنفلوانزا از دو هفته گذشته / 2 فوتی در گیلان