مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 10:072019-11-13اجتماعي

استانداردسازی مبلمان شهری جدی گرفته شود


معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: علاوه بر استانداردسازی در حوزه وسایل بازی و تجهیزات ورزشی باید در زمینه پارک ها، رستوران ها و به طور کلی مبلمان شهری استانداردسازی را جدی بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مسلم بیات ظهر امروز در نشست ارزیابی استانداردسازی تجهیزات مراکز تفریحی استان همدان با بیان اینکه در همدان شاهد اقدامات خوبی در زمینه ایمن سازی وسایل بازی و تجهیزات ورزشی هستیم اظهار کرد: ویژگی خاص همدان که این شهر را از دیگر شهرها متمایز می کند پرچمدار بودن تاریخ و تمدن ایران زمین است.

 وی با اشاره به اینکه همدان مدخل ورودی توریست های ورودی به کشور است افزود: علاوه بر استانداردسازی در حوزه وسایل بازی و تجهیزات ورزشی باید در زمینه پارک ها، رستوران ها و به طور کلی مبلمان شهری استانداردسازی را جدی بگیریم.

 معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: مدت زمان کمی است که استانداردسازی زمین بازی و شهربازی ها در کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل بسیاری در این زمینه وجود داشت که با مهندسی معکوس توانستیم استانداردسازی وسایل را انجام دهیم.

بیات با بیان اینکه استانداردسازی صرفاً درباره وسایل بازی نیست ادامه داد: طراحی، نصب، ساخت و بهره‎برداری همه شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی مبلمان شهری جدی گرفته شود

استانداردسازی مبلمان شهری جدی گرفته شود