مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:452019-11-13ورزشي

تجهیزات و وسایل بازی همدان استانداردسازی شده است


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه استانداردسازی وسایل بازی و تجهیزات در پارک ها صورت گرفته است گفت: شهرداری و شورای شهر همدان مدت ها قبل به دنبال تحقق این مهم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در نشست ارزیابی استانداردسازی تجهیزات مراکز تفریحی استان همدان با بیان اینکه استانداردسازی وسایل بازی و تجهیزات در پارک ها صورت گرفته است اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان مدت ها قبل به دنبال تحقق این مهم بود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از شخصیت کودکان در بازی در پارک ها و فضای ورزشی شکل می گیرد افزود: استانداردسازی این وسایل نیاز بود تا خانواده ها با طیب خاطر در فضای باز و پارک های شهر حضور پیدا کنند.

 رییس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: استاندارد یک مسئله استراتژیک در کشور است و امیدواریم این روند خوب ادامه پیدا کند.

 وی ادامه داد: باید در بازدیدهای ادواری نیز استاندارد این وسایل و تجهیزات حفظ شود و  وسایل جدیدی که نصب می شود استانداردسازی شده باشد.

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این نشست اظهار کرد: یکی از خدمات شهرداری ایمن سازی اقدامات است در این راستا ایمن سازی خوبی در پارک ها و بوستان‎های همدان صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات و وسایل بازی همدان استانداردسازی شده است

تجهیزات و وسایل بازی همدان استانداردسازی شده است