مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:392019-11-13اجتماعي

آخر هفته بارانی کاهش دما و برف کوهستانی در انتظار استان گلستان


براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان گلستان، آخر هفته هوای استان گلستان بارانی همراه با کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان گلستان، پیرو اطلاعیه جوی 27 روز گذشته مبنی بر تغییرات جوی آخر هفته در استان نشست پیش‎آگاهی و کمیته بحران هواشناسی استان برگزار شد، در این نشست رییس گروه پیش‎بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به تغییرات در خروجی مدل‎ها و الگوهای پیش‎یابی هوا نسبت به روزهای قبل انتظار می‎رود با ورود سامانه بارشی از امشب به استان شروع می‎شود.

محمد قلی‎پور اظهار کرد: رفته‎رفته بارش‎ها از فردا پنج‎شنبه بارندگی در نواحی غرب و میانی استان از شدت بیشتری برخوردار بوده و اوج فعالیت سامانه بارشی روز جمعه ظاهر می شود.

وی تصریح کرد: طی مدت فعالیت این سامانه بارشی تا بامداد دوشنبه هفته آینده به تدریج دمای هوا بین 10 تا 12 درجه کاهش یافته و در مناطق کوهستانی بارش برف، تگرگ و رعد و برق همراه با پدیده مه غلیظ را شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‎بینی اداره کل هواشناسی استان گلستان گفت: موارد مذکور با توجه به تداوم بارندگی‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‎ها و اختلال در تردد جاده‎ای را باعث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخر هفته بارانی کاهش دما و برف کوهستانی در انتظار استان گلستان

آخر هفته بارانی کاهش دما و برف کوهستانی در انتظار استان گلستان