مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:132019-11-13اقتصادي

تجربه گردشگری 21 روزه در عروس شهرهای ایران


رامسر جز معدود شهر هایی است که به تنهایی توانایی پر کردن اوقات فراغت به مدت 21 روز را به دلیل صنایع دستی، جنگل، دریا، باغات میوه، رودخانه های پرآب، - خبرگزاری فارس مازندران؛ شهرستان رامسر ـ منا فتوکیانگردشگری در جهان کنونی به یکی از عناصر عمده در جهت ساختار اقتصادی جهان تبدیل شده که در کنار افزایش اوقات فراغت افراد و بهبود صنعت حمل و نقل، تقاضا برای آن افزایش یافته است.

امروزه گردشگری علاوه بر تأثیرات اقتصادی و اشتغال که محرک هر کشوری محسوب می شود، تأثیرات اجتماعی و فرهنگی بسیاری نیز دارد که همه شهرها و مکان های گردشگری ایران و جهان در معرض این تأثیرات و تحولات قرار داشتند و دارند.

با توجه به اینکه صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت های بالایی برخوردار است و به جهت اینکه یکی از امن ترین کشور های منطقه از لحاظ امنیت برای گردشگران خارجی است، مورد توجه قرار دارد.

گفتنی است عوامل مختلفی شرط موفقیت هر شهر در توسعه گردشگری هستند که از جمله آنها وجود زیرساخت های شهری، فرهنگ، تجارت و همچنین مدیریت شهری است.

  رامسر یکی از مکان های گردشگری کشور است که آوازه بسیار زیادی نیز دارد، این شهرستان به دلیل نزدیکی بسیار زیاد کوه و دریا به یکدیگر از جاذبه های فوق العاده گردشگری برخوردار است که در تمام فصول سال می تواند پذیرای گردشگران داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه گردشگری 21 روزه در عروس شهرهای ایران

تجربه گردشگری 21 روزه در عروس شهرهای ایران