مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 09:052019-11-13اجتماعي

یک بوم و دو هوا ی اهواز و تهران


شاخص آلودگی هوای امروزهواز به 168 رسید اما مدارس ابتدایی و مهدکودک این شهرستان تعصیل نشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزس تان، این در حالی که شاخص آلودگی امروز هوای تهران حدود 127 AQI رسید که مدارس و مهد کودک تعطیل شده اند بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی محیط زیست، شاخص ذرات کمتر از دو و نیم میکرون در شهرهای اهواز 168، سوسنگرد و ماهشهر 153 آبادان 152 است که بر اساس اعلام این سازمان کیفیت ناسالم هوا برای همه گروههای سنی است.

همچنین این شاخص در شهرهای شوشتر 144، شادگان 135، هندیجان 118 و در اندیمشک 105 AQI است که نشان دهنده کیفیت ناسالم هوا برای گروههای حساس است.

این در حالی است در 6 روز گذشته شاخص آلودگی هوا بالای 100 AQI بوده است که برای تمام گروههای سنی ناسالم بوده اما ستاد بحران استان خوزستان تصمیمی در این مواردبرای در امان ماندن گرو ههای حساس از آلودگی نگرفته است .

گفتنی است در کنار آلودگی هوا بوی نامطبوع سوزندان زباله و مزارع نیشکر و آلودگی نفتی وصنعتی در اهواز موجب تنگی نفس اهواز ی شده است به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفته است که 14 تا 20 آبان بیش از 3300نفر به مراکز پزشکی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای مشکلات تنفسی مراجعه کردند که ازاین .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بوم و دو هوا ی اهواز و تهران

یک بوم و دو هوا ی اهواز و تهران