مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:532019-11-13اقتصادي

ضرورت تدوین برنامه همه جانبه حذف حوادث برق گرفتگی


کارشناس ارشد ایمنی شرکت توانیرگفت: تدوین برنامه همه جانبه برای حذف و کاهش حوادث ناشی از برق گرفتگی ضروری است.

- ایسنا/مرکزی کارشناس ارشد ایمنی شرکت توانیرگفت: تدوین برنامه همه جانبه برای حذف و کاهش حوادث ناشی از برق گرفتگی ضروری است.

مهندس جریان قلم در جلسه کمیته ایمنی منطقه 5 که با حضور مدیران و کارشناسان ایمنی شرکت های توزیع نیروی برق استان های مرکزی، قم، قزوین و لرستان به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: مخاطرات صنعت برق نسبت به سایر صنایع بیشتر است و متخصصین این حوزه بیشتر با حوادث روبرو می شوند، لذا بکار بستن نکات ایمنی در حوزه برق ضرورت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: حجم بالایی از کار شرکت های توزیع برق به پیمانکاران واگذار شده است، لذا گروه های نظارتی باید بر نظارت دقیق بویژه در زمینه ایمنی اهتمام ورزند.

جریان قلم افزود: شناخت صحیح و واگذاری کار به افراد دارای صلاحیت، نظارت بر اجرای صحیح کار و استفاده از تجهیزات از موارد مهم است.

کارشناس ارشد ایمنی شرکت توانیر تصریح کرد: وزارت نیرو جایگاه سیاستگذاری دارد و شرکت های مادر تخصصی راهبردهای اساسی را برای تنظیم به شرکت های وابسته ابلاغ می کنند که براساس چشم اندازهای نظام و دولت، استقرار نظام HSE ابلاغ و در قالب دستورالعمل اطلاع رسانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه همه جانبه حذف حوادث برق گرفتگی

ضرورت تدوین برنامه همه جانبه حذف حوادث برق گرفتگی