مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:492019-11-13سياسي

ایجاد بستر مناسب برای مشارکت والدین در فعالیت مدارس ضرورت دارد


مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش گفت: مسئولان و مدیران باید بستر مناسب برای مشارکت حداکثری والدین در فعالیت های آموزشی، - تربیتی و پرورشی مدارس ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نورعلی عباسپور گفت: باید به سمتی هدف گذاری و برنامه ریزی کنیم که ارتباط بین مدرسه و خانواده بیش ازپیش پررنگ تر دیده شود.

وی افزود: در صورتی که حضور والدین در مدارس اثربخش خواهد بود که رابطه والدین با مدرسه یک رابطه کیفی باشد و نگاه کمیتی به مشارکت والدین در فعالیت های مدارس نمی تواند ما را به اهداف سند تحول نظام آموزش وپرورش امیدوار سازد.

عباسپور با اشاره به اینکه در ارتباط و تعامل مطلوب، تربیت معنا پیدا می کند، اظهار داشت: زیرساخت اصلی تربیت در خانواده و مدرسه نهادینه و تشکیل می شود ولی تربیت یک فعالیت جمعی است که فراتر از خانواده و مدرسه، بلکه نیازمند مشارکت همه حوزه ها و نهادهای یک جامعه است.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: دانش آموزان سرمایه های آینده کشور هستند که برای تربیت مطلوب آن ها باید وقت صرف کرد و اگر خانواده ها وقت کافی را در راستای تربیت فرزندان در دوره کودکی و نوجوانی اختصاص ندهند، فرزندان آن ها درآینده دچار مشکلات تربیتی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر مناسب برای مشارکت والدین در فعالیت مدارس ضرورت دارد

ایجاد بستر مناسب برای مشارکت والدین در فعالیت مدارس ضرورت دارد