مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:182019-11-13فناوري

کیفیت اینترنت خود را ارزیابی کنید


معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با ارائه گزارشی درباره عملکرد سامانه 195، از آماده بودن سامانه فرادید برای دسترسی عموم مردم به اطلاعات کیفیت سرویس ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات تحت عنوان فرادید اواسط شهریورماه امسال توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رونمایی و به اپراتورهای اینترنتی فرصت داده شد تا با بهره گیری از این سامانه، مشکلات شبکه خود را برطرف کرده و کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که امروزه کیفیت یک شاخص مهم برای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است، گفته بود که شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی 45 روز فرصت دارند برای بهبود کیفیت تلاش کنند و پس از این مهلت، سامانه فرادید در اختیار عموم قرار می گیرد تا ببینیم نحوه ارسال تذکرات و ارائه گزارشات تغییری در فرآیندهای ارتقای شبکه ایجاد می کند یا خیر.

هرچند این سامانه با گذشت بیش از دو ماه از زمان رونمایی، در اختیار عموم قرار نگرفته بود، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز از آماده بودن سامانه فرادید برای دسترسی عموم مردم به اطلاعات کیفیت سرویس ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت اینترنت خود را ارزیابی کنید

کیفیت اینترنت خود را ارزیابی کنید