مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:132019-11-13سياسي

مهدویت و غربت؟ / از مسؤولان چه خبر؟


پنجمین قرار عاشقی تحت عنوان سه شنبه های مهدوی در سکوت رسانه ای و عدم توجه مسؤولان حوزه مهدویت گیلان، با حضور عده قلیلی از جوانان منتظر منجی در حسینیه شهدای گمنام رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مدتی است که طرحی در سراسر کشور باهمت جوانان مؤمن و انقلابی و نیز حمایت مسؤولان مربوطه در حوزه مهدویت در حال اجرا است، این طرح که در فراز و نشیب زندگی های سخت و طاقت فرسا امید حضور گشودن گره های زندگی شده و پیر و خرد و جوان را به یاد آن منجی می اندازد که با آمدنش بهار را در دل پاییز زنده می کند اما این شرح در گیلان کمتر شناخته شده و شاید بتوان ادعا کرد که شناخته شده نیست.

طرح سه شنبه های مهدوی که سه شنبه هر هفته به صورت گسترده و هماهنگ در سراسر میهن اسلامی مان اجرا می شود، نیازمند حمایت مسؤولان و تلاش بیشتر نیروهای انقلابی و مؤمن استان است اما متأسفانه اجرای این طرح در استان گیلان با بی مهری همراه و تاکنون نمود بیرونی پیدا نکرده بود.

  بدعت فقط برای سه شنبه هاست؟ / روزهای دیگر یادِ منجی کجاست؟ سه شنبه هایی که می توان در آن حداقل یاد آن گمنامی را که در مشکلات زندگی ما ازیادرفته زنده کرد و یادش را گرامی داشت، کسی که یادش آرام بخش زندگی و امید و انتظارِ ظهورش از بی قراری های روزهای آشفته مان می کاهد و راه و رسم بندگی را به منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدویت و غربت؟ / از مسؤولان چه خبر؟

مهدویت و غربت؟ / از مسؤولان چه خبر؟