مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 08:022019-11-13سياسي

به ازای هر نفر در بوشهر یک جلد کتاب هم نداریم/واکنش به گلایه برخی کتابدارها


مدیرکل کتابخانه های استان بوشهر گفت: با توجه به جمعیت یک میلیون و 300 هزارنفری استان بوشهر، باید به ازای هر نفر 4 جلد کتاب وجود داشته باشد، درصورتی که به ازای هر نفر یک کتاب هم وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سید علی هاشمی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب، اظهار داشت:  از 23 تا 30 آبان به نام  هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابداری نام گذاری شده است که این هفته بهانه ای برای شکوفایی استعدادها و تجلیل از فعالان حوزه کتاب است.

مدیرکل کتابخانه های استان بوشهر با اشاره به برگزاری 440 برنامه ابراز کرد: به مناسب هفته کتاب در استان بوشهر، برنامه هایی همچون زنگ کتاب در مدرسه سعادت، دیدار با خانواده شهید احمدی جوان، دیدار با نویسنده مطرح کشور در روستای چهار روستایی، برگزاری نشست تخصصی کتاب با موضوعات مهدویت و کودک، دیدار کتابدارها با ائمه جمعه و 85 نشست تخصصی کتاب برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه بانوان 55 درصد اعضای کتابخانه های استان بوشهر را تشکیل می دهند، گفت: در حال حاضر 39 هزار 847 نفر عضو کتابخانه های نهادی و مشارکتی هستند که با توجه به جمعیت یک میلیون و 300 هزارنفری استان بوشهر، باید به ازای هر نفر 4 جلد کتاب وجود داشته باشد، درصورتی که به ازای هر نفر یک کتاب هم وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ازای هر نفر در بوشهر یک جلد کتاب هم نداریم/واکنش به گلایه برخی کتابدارها

به ازای هر نفر در بوشهر یک جلد کتاب هم نداریم/واکنش به گلایه برخی کتابدارها