مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:562019-11-13سياسي

«خانه پدری» رفع توقیف شد


معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از ادامه اکران فیلم «خانه پدری» خبر داد و گفت: الان نامه دادستانی تهران مبنی بر رفع توقیف این فیلم را دریافت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد با قدردانی از تدبیر ریاست محترم قوه قضاییه جهت دستور ویژه رسیدگی برای رفع توقیف فیلم خانه پدری اظهار کرد: بدون شک این تدبیر ایشان و همکاری های مسوولان قوه قضاییه در اجرای آن به انسجام و همدلی جامعه سینمایی کشور کمک می کند.

وی ادامه داد: از اولین ساعاتی که این اتفاق برای فیلم افتاد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، شخصا موضوع را دنبال کردند و رایزنی های لازم با رییس محترم قوه قضاییه انجام شد و با همت ایشان به نتیجه رسید.

از آقای کیانوش عیاری هم سپاسگزاریم که در سه چهار روز اخیر همراهی های لازم را معمول داشتند که به اکران مجدد فیلم کمک کرد.

معاون سازمان سینمایی با بیان اینکه نمایش خانه پدری مثل سابق با رده بندی سنّی 15+ و محدودیت سالن نمایش از امشب ادامه پیدا می کند گفت: بلیت فروشی این فیلم از ساعاتی دیگر مجددا در سامانه فروش برخط بلیت، فعال خواهد شد.

      به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چندی پیش روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد با ابلاغ دستور قضایی بازپرس شعبه 16 دادسرای فرهنگ و رسانه تهران به سازمان سینمایی اکران فیلم خانه پدری متو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه پدری» رفع توقیف شد

«خانه پدری» رفع توقیف شد