مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-13اقتصادي

753 فقره کمک برای ازدواج جوانان مددجو در بوشهر پرداخت شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 753 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش 480 میلیون تومان به صورت جهیزیه کالا و کارت هدیه ازدواج به دختران و پسران مددجو پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از رسالت های مهم کمیته امداد به عنوان یک نهاد اجتماعی تامین بخشی از هزینه ازدواج فرزندان خانوارهای تحت حمایت با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه این نهاد برای تامین بخشی از هزینه های ازدواج جوانان مددجو گفت: افراد بهره مند شده از کمک هزینه خدمات ازدواج شامل نوعروسان تحت حمایت و نیازمند، زنان سرپرست خانوار و همچنین پسران خانوار مددجو تحت حمایت است.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد به نوعروسان و بانوان با ازدواج مجدد، جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه و به پسران تحت حمایت هدیه ازدواج پرداخت می کند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه های تامین خدمات ازدواج جوانان مددجو از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار زوج های جوان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

753 فقره کمک برای ازدواج جوانان مددجو در بوشهر پرداخت شد

753 فقره کمک برای ازدواج جوانان مددجو در بوشهر پرداخت شد