مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:352019-11-13اقتصادي

60 کودک در مراکز بهزیستی زنجان نگهداری می شوند


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان گفت: در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان زنجان 60 کودک و نوجوان بی سرپرست و بد سرپرست نگهداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از بهزیستی استان زنجان، سلمان حسینی گفت: در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان زنجان 60 کودک و نوجوان بی سرپرست و بدسرپرست نگهداری شده و 231 کودک نزد خانواده امدادبگیران نیز از حمایت های مادی و معنوی بهره می برند.

وی اظهار کرد: 97 نفر از فرزندان تحت سرپرستی در قالب بیمه عمر تحت پوشش بوده ونزدیک به 5 میلیون ریال نیز به عنوان یارانه جهت نگهداری از فرزندان به مراکز و موسسات خیریه پرداخت می شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با اشاره به برخی چالش ها در بحث حقوق کودک، ابراز کرد: به دلیل پیچیدگی های جوامع به خصوص در کشورهای توسعه نیافته با توجه به فضای فرهنگی جدید و به دلیل اینکه این جوامع در حال گذار از سنت به مدرنیته هستند، نگاه سنتی هنوز ارجحیت دارد و فرزندان به دلیل نگاه های جدید، روش های تربیتی گذشته را نمی پذیرند.

حسینی با اشاره به کودک آزاری و خشونت های خانگی که توسط والدین صورت می گیرد ، افزود : کودک آزاری در قانون اساسی جرم محسوب می شود و بهزیستی یکی از نهادهای مداخله گر در زمینه کودک آزاری است و سعی دارد با مداخلات روانی، اجتماعی در پیشگیری از وقوع آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 کودک در مراکز بهزیستی زنجان نگهداری می شوند

60 کودک در مراکز بهزیستی زنجان نگهداری می شوند