مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:272019-11-13سياسي

رشد علمی 1200 و 900 درصدی بیولوژی و پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت با ذکر این نکته که تولید علم یکی از شاخص های توسعه علمی است و نشان می دهد جهت گیری در دانشگاه ها درست است، اظهار کرد: - رشد خوبی در برخی دهه ها داشته ایم، حدود 600 درصد رشد علمی کرده ایم.

در بیولوژی حدود 1200 درصد رشد و در پزشکی حدود 900 درصد رشد کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باقر لاریجانی در افتتاحیه همایش آموزش پزشکی در افق 1444، با اشاره به اینکه اسناد بالادستی مانند سند چشم انداز و سیاست های کلان نظام، بسترهای توسعه علمی کشور را فراهم کرده و بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ای راهبردی برای توسعه کشور در 40 سال آینده است، گفت: لازم است به نحوی برنامه ریزی شود تا در کنار توسعه آموزش عالی در مسیر توسعه شاخص های نوآوری گام برداریم و در این راستا ضروری است تا نهادهای متولی آموزش به صورت هماهنگ عمل کنند.

وی همچنین با ذکر نقاط تمرکز بیانیه گام دوم افزود: در برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در مسیر درستی برای دستیابی به اهداف بیانیه در حرکت هستیم.

معاون آوزشی وزارت بهداشت و رییس گروه آموزش فرهنگستان علوم پزشکی در ادامه به نقش فرهنگستان علوم پزشکی در ایجاد نگاه بلند مدت به مباحث حوزه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: رصد و دیده بانی مسائل نظام سلامت یکی از رسالت های فرهنگستان است و این نشست با همین هدف تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد علمی 1200 و 900 درصدی بیولوژی و پزشکی

رشد علمی 1200 و 900 درصدی بیولوژی و پزشکی