مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:242019-11-13ورزشي

تشریح جزییات سفر 2 روزه جهانگیری به آذربایجان غربی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: معاون اول رییس جمهور بعد از ظهر امروز به همراه وزیر بهداشت در یک سفر دو روزه برای افتتاح چند طرح و بازدید از دریاچه ارومیه وارد استان می شود.

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور و هیات همراه به آذربایجان غربی اظهار کرد: اسحاق جهانگیری بعد از ظهر امروز وارد آذربایجان غربی می شود.

وی تصریح کرد: جهانگیری امشب به همراه وزیر بهداشت و درمان، بیمارستان خصوصی میلاد ارومیه را افتتاح می کنند و در این سفر به غیر از وزیر بهداشت، وزیر نیرو، وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان محیط زیست نیز اسحاق جهانگیری را همراهی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فردا نیز بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) میاندوآب افتتاح شده و تونل انتقال آب دریاچه ارومیه توسط معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست مورد بازدید قرار می گیرد.

وی بیان کرد: همچنین فردا جلسه ستاد احیای دریاچه ارومیه در محل استانداری و با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شده و در نهایت بعد از ظهر فردا ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات سفر 2 روزه جهانگیری به آذربایجان غربی

تشریح جزییات سفر 2 روزه جهانگیری به آذربایجان غربی