مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:072019-11-13سياسي

تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات


رییس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد انتخابات تاکستان به نامزد ها و هوادارانشان توصیه کرد برای تبلیغات کاندیدای مورد نظر اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، منوچهر حبیبی، همچنین در خصوص زمان و شرایط ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم تا شانزدهم آذر به مدت یک هفته انجام خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به فرمانداری ها و یا وزارت کشور ثبت نام کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: استان قزوین با سه حوزه انتخابیه اصلی، صاحب 4 کرسی مجلس است لذا داوطلبان این سه حوزه انتخابیه می توانند به فرمانداری های قزوین، تاکستان و بویین زهرا، مراجعه و ثبت نام کنند.

حبیبی به داوطلبان توصیه کرد قبل از مراجعه به فرمانداری ها، اصل کارت ملی و یک نسخه رونوشت آن، اصل شناسنامه عسکدار و رونوشت آن، یک قطعه عکس 3 در 4 و اصل و رونوشت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن را به فرمانداری ها ارائه کنند.

به گفته معاون سیاسی و امنیتی استاندار، ثبت نام داوطلبان از دهم آذر تا پایان روز 16 آذر به مدت 7 روز کاری انجام می شود و این مدت به هیچ وجه قابل تمدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات