مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:062019-11-13فرهنگي

حاشیه های بازماندن «رکسانا» از «فجر»


نمایش رکسانا در جشنواره تئاتر استانی اجرا و در مراسم اختتامیه از سوی مدیرکل ارشاد استان تهران به همراه 2 اثر دیگر به دبیرخانه تئاتر فجر معرفی شد، اما این اتفاقی با حاشیه هایی همراه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نمایش رکسانا نوشته علیرضا کوشک جلالی و کارگردانی هومن رهنمون در جشنواره تئاتر استان تهران به صحنه رفت.

این اثر که در مراسم اختتامیه چندین جایزه را از سوی هیأت داوران جشنواره دریافت کرد، از سوی مدیرکل ارشاد استان تهران به عنوان رییس جشنواره به همراه 2 اثر دیگر به دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

هومن رهنمون کارگردان نمایش رکسانا درباره برخی اتفاقات و ممانعت هایی که از سوی برخی مدیران تئاتر استان تهران برای اجرای این نمایش و در ادامه معرفی نشدن آن به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر اتفاق افتاده سخن گفت.

از سوی دیگر حمیدرضا صفار رییس انجمن هنر های نمایشی استان تهران نیز درباره شرایطی که از سوی کارگردان نمایش مطرح شده، صحبت کرد.

ناگهان گفتند اجرای دوم را لغو کنیم! رهنمون درباره وضعیت پیش آمده برای نمایش رکسانا در جشنواره تئاتر استان تهران توضیح داد: نمایش رکسانا را در شهر فیروزکوه اجرای عمومی کردیم و قرار بود که از 16 آبان تا 8 آذر نیز در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه ببریم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های بازماندن «رکسانا» از «فجر»

حاشیه های بازماندن «رکسانا» از «فجر»