مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:542019-11-13پزشكي

اورژانس بزرگ لرستان احداث می شود/ ورود 70 پزشک متخصص به استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از احداث اورژانس بزرگ این استان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد خبر داد و گفت: 70 پزشک متخصص تا آذرماه وارد لرستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا نیکبخت امروز چهارشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی لرستان با اشاره به اینکه انتظار داریم جلسات شورای سلامت زودتر تشکیل شود، اظهار داشت: انتظار است جلسات این شورا حداقل هر فصل یک بار برگزار شود، این در حالیست که از برج دو تا کنون تشکیل نشده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم در دانشگاه پرداخت های پرسنلی بود، شامل کارانه، حق لباس، اضافه کار و .

؛ تصریح کرد: 8 ماه کارانه پرسنل، 12 ماه حق التدریس اساتید، 12 ماه حق الزحمه رزیدنت ها، 80 درصد بیمه روستایی، 30 درصد مطالبات شرکت های دارویی، 12 ماه حق فنی پرسنل، 6 ماه ماموریت پرسنل و.

پرداخت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه مهم ترین اورژانس استان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد راه اندازی می شود، گفت: این اورژانس در 2770 مترمربع مساحت با 80 تخت، امکانات رادیولوژی و .

احداث خواهد شد.

نیکبخت با بیان اینکه 4 تا 5 میلیارد تومان اعتبار برای این کار گذاشته ایم، تصریح کرد: امیدواریم آن اورژانس بزرگ مورد نظر ستاد مدیریت بحران لرستان بهره برداری شود تا در حوادثی همچون سیل دچار مشکل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس بزرگ لرستان احداث می شود/ ورود 70 پزشک متخصص به استان

اورژانس بزرگ لرستان احداث می شود/ ورود 70 پزشک متخصص به استان