مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:472019-11-13دانش

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری


دکتر ابراهیم رحیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد شد.

- مرکز چهارمحال و بختیاری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:برادر گرامی جناب آقای دکتر ابراهیم رحیمیبا توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از تمامی امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه و تاکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحد های دانشگاه بکوشید.

دکتر ابراهیم رحیمی متولد سال 1355 و دانش آموخته دکتری تخصصی دامپزشکی، گرایش بهداشت مواد غذایی از واحد علوم و تحقیقات و عضو هیات علمی تمام وقت واحد شهرکرد با مرتبه علمی استاد تمام است.

وی سوابق اجرایی همچون معاونت پژوهش و فناوری، ریاست دانشکده دامپزشکی، مدیریت گروه های آموزشی واحد شهرکرد را در کارنامه کاری خود دارد.

تاکنون بیش از 100 عنوان مقاله علمی، پژوهشی، ترویجی و پنج عنوان کتاب از دکتر رحیمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری