مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:462019-11-13بين الملل

حضورِ طرفدارانِ «شیرازی» در حمله به کنسولگری ایران/ گروه صادق شیرازی محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه سید صادق شیرازی اعتراف کرد که طرفداران آن ها در جریان تظاهرات اخیر کربلا مرتکب اهانت به ایران شده و در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دست داشته اند.

- حضورِ طرفدارانِ شیرازی در حمله به کنسولگری ایران/ گروه صادق شیرازی محکوم کرد گروه سید صادق شیرازی اعتراف کرد که طرفداران آنها در جریان تظاهرات اخیر کربلا مرتکب اهانت به ایران شده و در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دست داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، گروه سید صادق شیرازی اعتراف کرد که طرفداران آن ها در جریان تظاهرات اخیر کربلا مرتکب اهانت به ایران شده و در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا دست داشته اند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این گروه با انتشار بیانیه ای تحت عنوان بیانیه جمعی از وکلای حضرت آیت الله شیرازی در محکومیت حمله به کنسولگری ایران در کربلا این اقدام را کار افراد نفوذی در این گروه دانسته و نوشت: مشارکت یکی از منتسبین طیف آیت الله سید صادق شیرازی در راهپیمایی کربلا را که در آن شعارهایی علیه ایران به منظور شعله ور کردن دشمنی بین شیعیان ایران و مخالفین سیاست های آن سر داده شده محکوم می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورِ طرفدارانِ «شیرازی» در حمله به کنسولگری ایران/ گروه صادق شیرازی محکوم کرد

حضورِ طرفدارانِ «شیرازی» در حمله به کنسولگری ایران/ گروه صادق شیرازی محکوم کرد