مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:372019-11-13فرهنگي

اهدای نشان فیروزه ای به رسول صدرعاملی


جمعیت سفیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، به پاس پایه گذاری سینمای اجتماعی_انسانی ایران و 40 سال فعالیت در این حوزه، نخستین نشان فیروزه ای خود را به رسول صدر عاملی اهدا کرد.

- ایسنا/اصفهان جمعیت سفیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، به پاس پایه گذاری سینمای اجتماعی_انسانی ایران و 40 سال فعالیت در این حوزه، نخستین نشان فیروزه ای خود را به رسول صدر عاملی اهدا کرد.

کارگردان فیلم سال دوم دانشکده من که 21 آبان ماه به دعوت جمعیت سفیر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، برای حضور در نشست نقد و بررسی فیلم خود به این دانشگاه آمده بود، اظهار کرد: وظیفه سینمای اجتماعی این است که نقصان و ضعف جامعه را بزرگ نشان دهد تا سریع تر اصلاح شوند چنان که اگر گوشه ای از یک ساختمان زیبا لکه ای داشته باشد، کسی باید این لکه را درشت نشان بدهد تا اصلاحش کنند و آن ساختمان یکپارچه زیبا شود اما این کار به مذاق خیلی ها خوش نمی آید.

صدر عاملی، سال دوم دانشکده من را ادامه تجربه های خود دانست و گفت: طی یک دهه گذشته، برای نوجوانان و اکنون در حوزه دانشجویان فیلم ساخته ام.

در واقع کارها و فعالیت های من به دو بخش تقسیم می شوند؛ دوره اول در دهه 60 تا اوایل دهه 80 است که منجر به ساخت فیلم هایی کاملاً دراماتیک و ملودرام شد و در این کارها به قصه پردازی تکیه شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان فیروزه ای به رسول صدرعاملی

اهدای نشان فیروزه ای به رسول صدرعاملی