مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:322019-11-13اقتصادي

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد


مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از نحوه تخصیص و واگذاری زمین برای ساخت واحد های مسکونی برای اقشار کم درآمد خبر داد.

- از وزارت راه و شهرسازی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از امضای تفاهمنامه مشترکی با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی در خصوص نحوه تخصیص و واگذاری زمین برای ساخت واحد های مسکونی به گروه های کم درآمد خبر داد.

علی نبیان، در مراسم امضای تفاهمنامه احداث 50 هزار واحد مسکن بین سازمان ملی زمین و مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام اعلام کرد: واگذاری این زمین ها برحسب مورد به قیمت کارشناسی روز به صورت فروش اقساطی و یا به صورت اجاره 99 ساله و در استان هایی خواهد بود که فهرست آن از سوی ستاد اجرایی فرمان امام به سازمان اعلام شده باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره نحوه پرداخت بهای زمین نیز در این تفاهمنامه اظهار داشت: برای تسهیل امر ساخت و ساز این واحدها، 2 سال اول پس از واگذاری، دوره تنفس برای شروع پرداخت بهای زمین است و پس از آن بهای زمین به صورت پلکانی ظرف مدت 3 سال به این ترتیب که 20 درصد قیمت زمین در سال اول، 35 درصد در سال دوم و 45 درصد در سال سوم پرداخت خواهد شد.

وی مشمولان واجد شرایط دریافت این واحد های مسکونی را افرادی که فرم (ج) آن ها سبز باشد و فاقدین سابقه مالکیت شخصی معرفی کرد و افزود: پیش از واگذاری ها ستاد اجرایی فرمان ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد

ساخت 50 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد