مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:252019-11-13بين الملل

داعشی های در بند: مغزهای متفکر داعش آزادند


برخی زندانیان داعش در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز اذعان کردند، مغزهای متفکر برجسته و نخبه های این گروه تروریستی آزاد هستند اما مقصد و مأوای آنها همچنان نامشخص است.

- برخی زندانیان داعش در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز اذعان کردند، مغزهای متفکر برجسته و نخبه های این گروه تروریستی "آزاد هستند" اما مقصد و مأوای آنها همچنان نامشخص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوربین شبکه ماهواره ای اسکای نیوز وارد یکی از زندان هایی شده که نیروهای دموکراتیک سوریه در شمال این کشور آن را اداره می کنند، این زندان شامل هزاران تروریست داعشی است که در این گفت گو اعترافات و اظهارات جنجال برانگیزی را مطرح کردند.

اسیران داعشی از فرار مغزهای متفکر این تشکیلات به سمت صحرا برای مخفی شدن و حفظ اهداف تشکیلات تروریستی مذکور سخن به میان آوردند.

در این راستا زکریا مسرف، بازداشتی سوری عضو این گروه می گوید: ایدئولوژی داعش باقی است و افرادی هستند به صحرا گریخته اند و این ایدئولوژی را با خود دارند، بسیاری از آنها اکنون در صحرا هستند، آنها فرار کرده اند اما نمی دانیم کجا رفته اند.

وی که یک شبه نظامی مسلح سوری داعش است، از نحوه افتادن در دام داعش صحبت کرده و گفت: بسیار درگیری پروپاگاندای داعش شده بود و به همین دلیل در تله آن افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داعشی های در بند: مغزهای متفکر داعش آزادند

داعشی های در بند: مغزهای متفکر داعش آزادند