مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:152019-11-13اجتماعي

همه دانش آموزان نمی توانند در موضوعات آموزشی موفق باشند


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه دانش آموزان نمی توانند در موضوعات آموزشی موفق باشند ولی با تربیت مناسب همه دانش آموزان می توانند یک شهروند مطلوب باشند پس تربیت بر آموزش تقدم دارد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همه دانش آموزان نمی توانند در موضوعات آموزشی موفق باشند ولی با تربیت مناسب همه دانش آموزان می توانند یک شهروند مطلوب باشند پس تربیت بر آموزش تقدم دارد.

علیمراد کرمی در گردهمایی مدیران مدارس منطقه دلوار، اظهار کرد: مدیر مدرسه توانمند باید مشکلات مدرسه را مدیریت کند و با وجود کمبودها در منابع مالی بتواند مدارس پویایی برای دانش آموزان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برای داشتن مدرسه و دانش آموزان موفق باید مدیر کاربلدی باشد، تصریح کرد: مدیر بدون داشتن ظرفیت هایی همچون منابع مالی و انسانی باید نیازهای نامحدود را برطرف کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال های اخیر منابع مالی، تجهیزاتی و انسانی کمتر شده است ولی مدیریت ها قوی تر شده است و مدیران با دست خالی نیز مدارس را به خوبی مدیریت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرمی اجرای سند تحول بنیادین را یکی از الزامات مورد تاکید وزارت دانست و افزود: هدف اصلی سند، مدرسه محوری و دانش آموز محوری است و اگر این سند در مدارس به خوبی اجرا نشود هیچ سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دانش آموزان نمی توانند در موضوعات آموزشی موفق باشند

همه دانش آموزان نمی توانند در موضوعات آموزشی موفق باشند