مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:092019-11-13ورزشي

4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است


فرماندار تهران با اشاره به حضور هیئت نظارت و ایجاد وحدت رویه و رفع مشکلات توسط آنها گفت: 4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی فرهادی صبح چهارشنبه در جلسه افتتاحیه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تهران ،ری،شمیرانات،اسلامشهر و پردیس انتخابات اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: اولویت اول همه ما باید انتخابات باشد و استانداری حمایت کند تا به بهترین وجه برگزار شود.

وی افزود: پارکینیگ فرمانداری جهت ثبت نام داوطبین تجهیز شده است و با حضور نماینده دستگاه ها ثبت نام انجام و مدارک بررسی می شود البته امروز سوله ورزشی بزرگی در مصلی بازدید می شود که دو هفته در اختیار ما قرار می گیرد که به سایت اصلی تبدیل می شود که اگر انجام شود ثبت نام روان و راحت خواهد بود.

فرماندار تهران سپس بیان کرد: 45 نفر از افراد ماهر آموزش لازم دیدند تا روند ثبت نام را انجام دهند ضمن اینکه 50 نفر از ادارت نیز جهت ثبت نام حضور پیدا می کنند.

فرهادی با بیان اینکه 4 حوزه انتخابیه دیگر اقلیت های دینی را هم داریم گفت: برای استان های یزد، همدان، گیلان و کرمانشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است

4 هزار و 300 شعبه اخذ رای در تهران پیش بینی شده است