مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 06:072019-11-13دانش

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر ابراهیم رحیمی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای ابراهیم رحیمی با اهدای سلام و تحیات با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد منصوب می شوید.

از جناب عالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه امکانات مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه و تاکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای واحدهای دانشگاه براساس محورهای ذیل در آن استان بکوشید.

1-استقرار مبانی دینی و فرهنگی و توجه به امر تربیت در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست های فرهنگی دانشگاه 2- ارتقای کیفیت آموزشی متناسب با نیازهای جامعه در طرح آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منصوب شد