مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:502019-11-13پزشكي

اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در خراسان جنوبی


مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت خراسان جنوبی از اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت خراسان جنوبی از اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

نرجس مصطفوی، امروز 22 آبان، گفت: یکی از مسائل حوزه سلامت خانواده در سیستم بهداشت که در سال های اخیر به عنوان چالش سلامت خانواده ها مطرح می شود موضوع ناباروری و تبعات روحی، جسمی و مالی آن در خانواده است.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور که مربوط به سال های 93 و 94 است، میزان شیوع ناباروری در ایران حدود 20 درصد در بین زوجین ایرانی برآورد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بر لزوم انجام بررسی شیوع و شناسایی علل و عوامل مرتبط با معضل ناباروری در بین زوجین تاکید کرد.

مصطفوی تصریح کرد: با توجه به مشکلات حوزه جمعیت و سلامت از جمله کاهش رشد جمعیت، کاهش شاخص باروری کلی و موالید کشور، روند رو به افزایش سالمندی و بار مالی، اجتماعی، روانی و جسمی ناشی از بروز ناباروری در بین خانواده ها انجام این پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در خراسان جنوبی

اجرای طرح بررسی شیوع ناباروری در خراسان جنوبی