مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:422019-11-13سياسي

سازمان اوقاف از طرح های دانش بنیان حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: باید در جهت افزایش تعامل بین وقف و فعالیت های دانش بنیان برنامه ریزی کنیم و ارتباط این دو بخش را بیش از پیش گسترش دهیم.

وی افزود: زمینه های سرمایه گذاری فراوانی در حوزه موقوفات وجود دارد و باید از آنها به نحو احسن استفاده شود و یکی از اقدامات مهم این است که تلاش کنیم، بیش از پیش از فناوری های روز استفاده شود.

مسؤول امور استان های سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: یکی از اولویت های این سازمان سرمایه گذاری در موقوفات با هدف افزایش بهره وری آنهاست و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که آثار و برکات این سرمایه گذاری ها در آینده ای نزدیک مشخص و معلوم می شود.

روحانی نژاد با اشاره به اینکه باید در اجرای پروژه ها مصلحت مردم منطقه و شهر را در نظر بگیریم، بیان کرد: همان گونه که دفاع از مصلحت وقف مهم است و باید در این راستا تلاش کنیم، دفاع از مصلحت جامعه و مردم نیز مهم است و باید به آن کمک کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف ما اجرای نیات موقوفات مرتبط با حوزه های علمیه است و در گذشته نیز حوزه ها به وسیله موقوفات خودشان اداره می شدند و باید تلاش کنیم با افزایش بهره وری موقوفات مرتبط با حوزه های علمیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اوقاف از طرح های دانش بنیان حمایت می کند

سازمان اوقاف از طرح های دانش بنیان حمایت می کند