مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:252019-11-13سياسي

حلقه مهم زنجیره ایمنی صنعت هوانوردی


مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت:متخصصان الکترونیک هواپیمایی یک حلقه مهم از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی است.

- ، مرکز آذربایجان غربی ، قرا ملکی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز جهانی الکترونیک هواپیمایی ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ همکاران خود در این اداره کل گفت: جامعه متخصصان الکترونیک هواپیمایی یک حلقه مهم از زنجیره ایمنی در صنعت هوانوردی و یکی از حلقه های مهم در تامین ایمنی پرواز ها است.

او با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از دستگاه ها و تجهیزات ناوبری، تصریح کرد: در شرایط تحریم با تلاش روز افزون و مضاعف شما نیرو های متخصص در تمام حوزه های هوانوردی، صنعت حمل و نقل هوایی توانسته است پویا و عملیاتی نگه داشته شود.

او در ادامه درباره نامگذاری روز بزرگداشت الکترونیک هواپیمایی گفت: فدراسیون بین المللی ایمنی ترافیک هوایی (IFATSEA) در راستای عهده داری و بررسی مسایل حرفه ای کارکنان تامین کننده ایمنی ترافیک هوایی از طریق تجهیزات الکترونیک در سطح دنیا و ایجاد یکنواختی و هم گون سازی سرویس های هوانوردی؛ روز 12 نوامبر را به عنوان روز جهانی الکترونیک هواپیمایی تعیین کرده است.

قراملکی توسعه و به روز رسانی سیستم های الکترونیکی، ایجاد هماهنگی و تعامل با دیگر مجامع تخصصی در عرصه هوانوردی برای هم افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مهم زنجیره ایمنی صنعت هوانوردی

حلقه مهم زنجیره ایمنی صنعت هوانوردی